bezpiecznypc.pl

Komputery i Oprogramowanie

niemcy strona internetowa
Internet

ZAKŁADANIE STRONY INTERNETOWEJ W NIEMCZECH

80 milionowy rynek jest na wyciągnięcie ręki. Kilkukrotnie wyższa siła nabywcza niemieckiego społeczeństwa połączona z permamentnym brakiem wykonawców wielu usług to olbrzymia szansa dla wygłodniałych rodzimych firm.

zakładanie strony internetowej Niemcy

Sukces nie przychodzi jednak sam, bo też i konkurencja jest mocna dlatego warto zwrócić uwagę na ważne elementy swojego przekazu by zwiększyć prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu.

Za pojęciem „zakładanie strony internetowej Niemcy” kryje się 6 aspektów, które trzeba profesjonalnie przygotować.

1. Zgodność z prawem i przepisami

Niemiecki fiskus i odpowiednie urzędy są bezwzględne w przypadku niespełniania narzuconych standardów prawnych i administracyjnych. Brak niemieckiego BDO czy odpowiednich punktów w regulaminach mogą implikować wielotysięczne kary, liczone w euro.

2. Poprawność merytoryczna

W większości przypadków strona powinna zawierać prosty, jasny przekaz, nawet kosztem rozbudowanej grafiki. Oczywiście wiele zależy od grupy docelowej, ale w większości przypadków projektowanie stron internetowych w niemczech powinno opierać się na klarownych schematach, na których klienci nie będą czuli się zagubieni.


3. Estetyka

Poprawność polityczna, multietniczność wyznacza szersze spektrum przekazu. Używając zdjęć winno się zadbać o uwzględnienie tego faktu. Poszczególne regiony są dość zróżnicowane i jeżeli kierujemy ofertę w konkretny obszar należy również mieć na uwadze inny charakter czy religię mieszkańców Bawarii czy Saksonii.


4. Seo i pozycjonowanie

Większa aniżeli w Polsce konkurencja w tym obszarze stawia wysoko barierę wejścia, na szczęście koszty prac wykonywane w kraju są niższe a pracują na nas na niemieckim rynku. Jest to przewaga nie do przeceniania.


5. Niemiecka domena

Z perspektywy pozycjonerskiej jest to niezbędne. Posiadanie domeny .de z nazwą firmy czy świadczonej usługi lub towaru. Już na starcie tracimy pozycje z tego tytułu posługując się krajową domeną lub niezrozumiałą nazwą. Dlatego należy zadbać o to, a przynajmniej o domene europejską .eu ostatecznie .com


6. Kompleksowość oferty

Strona internetowa jest jednym z wielu narzędzi oddziaływania na rynek niemiecki. Kanalizuje ruch i jest doskonałym miernikiem, nie należy jednak skupiać się wyłącznie na niej. Wsparcie handlowca odpowiednim zapleczem ulotek, katalogów czy też teczek wraz ze stroną może stanowić skuteczne narzędzie.

Agencja interaktywna, którą wybierzesz powinna wspierać cię w całym zakresie działań, wówczas wszystkie środki reklamowe są spójne, łatwiej też wyciągać wnioski z poszczególnych prac eliminując te mniej skuteczne, skupiając się na najbardziej efektywnych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *